piątek, 5 czerwca 2015

Hipokryzja

Hej, hej!
Jak tam u Was? Ja ogromnie się cieszę, że wakacje coraz bliżej, bo nakład nauki jest ostatnio ogroomny, musiałam zarwać kilka nocek i jestem już tym mega zmęczona, Przez szkołę moje życie towarzyskie poza weekendami praktycznie nie istnieje, No ale da się wytrzymać już właściwie ten tydzień i wymarzony chill.
A teraz przejdźmy do tematu posta. Wpadł mi on do głowy w dziwnym momencie, bo jak byłam w kościele. Nie będzie to post o wierze, w żadnym wypadku. Zainspirowała mnie po prostu pewna sytuacja. Stałam wtedy na placu, bo było strasznie gorąco. Na ogół wydaje się, że ludzie chodzą do tego miejsca ze względu na swoją wiarę i są wyjątkowo tolerancyjni, szczerzy, kochający. Jednak, gdy przejdzie młoda osoba rozmiaru XXL wszyscy gonią za nią wzrokiem. Według mnie to naprawdę śmieszne. Chodzi mi o to, że deklarujemy się jako osoby zajmujące określone stanowisko w danej sprawie, mające wybrane cechy i poglądy, a jednocześnie całkowicie sobie zaprzeczamy i robimy to co krytykujemy u innych. "A ta to jest taka fałszywa"- ile razy słyszeliście to od kogoś bądź sami coś takiego powiedzieliście? No okej, ale skoro jestem w stanie ocenić czy dana osoba jest fałszywa czy też nie, muszę ją dobrze znać. A co jeśli mamy z nią właśnie bliskie relacje i mówimy innej osobie jaka to ona nie jest? Sami stajemy się tymi fałszywcami, możliwe, że nawet gorszymi. Bardzo często krytykujemy kogoś za coś co mniej lub bardziej świadomie też robimy. Wydaje mi się, że powinniśmy dokładniej zastanawiać się nad naszym zachowaniem i 10 razy przemyśleć co chcemy powiedzieć o innych. Co Wy na to?

Zdjęcia z tego samego miejsca, w tych samych ciuchach i właściwie z tego samego dnia, więc powiedzmy, że z tej samej "sesji" już się pojawiły. Niestety wyszło ich wtedy w miarę dużo, a ze względu na chwilowy brak zdjęć, pokażę je Wam również w tym poście.





















10 komentarzy:

  1. Mnie też denerwuje taka hipokryzja ;/. Bardzo ładne zdjecia!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jeansowa kurtka !
    Pozdrawiam, obserwuje i zapraszam !
    http://strzalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kiedy blog jest kolorowy i ma dużo zdjęć. Twoje słowa i opinie trafiają do mnie. Lubię cię czytać :) Zapraszam do mnie :)
    http://love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mądry post masz w 100% raacje <3
    Obserwujee :)
    Mój blog <--Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie są czasami okrutni i niestety zapominają, że sami nie są bez skazy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. no cóż takie sytuacje są na porządku dziennym i raczej nie możemy ich zniwelować ;/ masz bardzo dużo racji ;/
    świetne zdjęcia , mega uśmiech ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna miejscówka do zdjęć. ;) a w temacie hipokryzji ostatnio sporo o niej dyskutujemy z moim chłopakiem, szczególnie mocno w kontekście wyborów i przeraża mnie, jak wiele jej jest obecnie w świecie. i jak wiele osób nie jest w stanie tego w ogóle zauważyć.
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ba, niestety jest tak, że często (nie mówię, że zawsze) osoby deklarujące się jako wielce wierzące, tolerancyjne i tak dalej zachowują się w rzeczywistości zupełnie odwrotnie, do głoszonych poglądów, a ktoś, kto siedzi ciszej, nie afiszuje się bardzo ze swoim światopoglądem, robi dobre rzeczy, ma niezachwiany system zasad moralnych. Dlatego na ludzi, którzy dużo i głośno opiniują, trzeba uważać. Jeśli ktoś nałogowo "obgaduje" Ci ludzi, szczególnie znajomych, to wiedz, że to samo robi Tobie za plecami i bądź ostrożny. U mnie to sprawdziło się chyba zawsze :) Ładne zdjęcia!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. naszła mnie refleksja, że ludzie często krytykują innych za to co sami bez przerwy robią :)
    świetne zdjęcia, mądrze napisane :)
    skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :) http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Nienawidzę hipokryzji, mega mnie denerwuje.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/cocktail-is-always-good-idea-for-hot-day.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń