sobota, 25 kwietnia 2015

Warsaw dream

Heej.
W tamtym tygodniu miał się pojawić inny post, ale mój wyjazd i remont w domu, który trwa do dziś niestety pokrzyżował te plany (wiecie jak to z remontami..), więc ten wskoczy przed niego.
Jestem z dosyć małego miasta, więc z klasą wybraliśmy się na kilkudniową wycieczkę do Warszawy. I nie tyle urzekł mnie plan wycieczki- TVN, Belweder, Łazienki, Sejm (chociaż przewodnik tam był naprawdę przystojny), Muzeum Powstania Warszawskiego, Centrum Nauki Kopernik- co same miasto, a Victoria's Secret to już w szczególności. Dużo osób, które tam mieszka może stwierdzić "codzienność, czym tu się zachwycać". Jednak jeśli mieszka się gdzieś, gdzie atrakcją jest ogromne Tesco, kilka małych, niezapełnionych galerii, budujący się dopiero Mak, a miejscem "większych" imprez niewielka dyskoteka, to wtedy wygląda to całkiem imponująco. I to nie tak, że "ooo, pojechała do większego miasta, miała frajdę dziewczyna". Wcześniej ile razy byłam w Warszawie czy Krakowie to podobało mi się tam, ale nie miałam jakiejś większej ochoty zamieszkania tam, wtedy wystarczył mi plac zabaw. Teraz po prostu chciałoby się wyjść ze znajomymi do jakiegoś konkretnego celu. Już na wsi jest więcej atrakcji, zawsze można zrobić jakieś ognisko czy pojechać nad najbliższe jeziorko. No ale już trzeba przetrzymać te dwa lata i Kraków wita.
A Wy narzekacie na nudy w waszych miejscowościach czy wręcz przeciwnie?

Niestety nie mam swoich zdjęć z Warszawy, więc dziś nadrobię moją perełką.






16 komentarzy:

  1. Też tak jak ty jestem z małego miasteczka. Chodzę do szkoły w większym mieście i nie narzekam. Czasami jest to bardzo uciążliwe, ale takie uroki małego miasteczka.
    Alia-Natalia blog

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie piszesz posty :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    by-natalixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama z chęcią wybrałabym się do TVN-u ;)
    musi pięknie pachnieć ta twoja perełka!

    www.littlecupofart.pl blog o sztuce, modzie i kulturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej miejscowości niestety nuda :( ślicznie wyszłaś na zdjęciu ♥
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem z Krakowa a na studia niestety musiałam wyjechać do mniejszego miasta (choć nie tak bardzo bardzo małego - Zabrza) i nienawidzę tu być. Pomimo tego, że ludzie są super a studia wymarzone to brak możliwości robienia tu czegokoliwke poza nauką jest naprawdę dobijający :/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nie ma nic ciekawego niestety ;/ Koleżanka ma ten zapach i jest po prostu oszołomiona! :)
    Obserwuję! karolinazmuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wygląd bloga :) Bardzo fajny pomysł na notkę ;-) Pozdrawiam :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę możliwości wyjazdu do stolicy naszego kraju ;/ Tyle pozwiedzać... świetne zdjęcia ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem z małej wioski. Starsznie nie lubię tu mieszkać. Oprócz tego, że mogę, jak wymieniłaś, zrobić ognisko i skoczyć do koleżanki do której mam 200 m., nie ma nic ciekawego.
    by-joasia-gruszecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm, zazdroszczę Ci zakupów w Victoria's Secret!

    Zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie byłam w Warszawie.
    I z chęcią chciałabym kiedyś pojechać.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mieszkam na wsi ale nie narzekam :) Uwielbiam spokój, cisze... Natomiast jak wyjeżdżam gdzieś do większego miasta i mam tam spać ... w tym hałasie to jest wielka tragedia. ! a to tramwaj, a to pociąg, a to autobusy, a to jeszcze lotnisko ! Zdecydowanie wole moją wieś :) Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej marze żeby pojechać do Warszawy:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mąż uwielbia Wawę. Był na wymianie przez pół roku i od tego momentu jest fanem! Ja lubię nasze Europejskie miasta, są piękne i jest za czym tęsknić... Zapraszam do zajrzenia na mój blog, zupełnie nie o Europie ;) http://poslubienatajwanie.blogspot.tw/

    OdpowiedzUsuń