niedziela, 22 lutego 2015

"Pan Grey za chwilę się z Panią spotka"

Hej.
Tak jak napisałam w poprzednim poście, wybrałam się do kina na "Pięćdziesiąt twarzy Greya". Moje wrażenia? Szczerze mówiąc, jestem zawiedziona.. czytanie powieści bardzo mnie wciągnęło, film, według mnie, nie odzwierciedla nawet połowy z niej. Jeśli ktoś nie przeczytał całej książki.. no cóż, może mieć problemy ze zrozumieniem o co chodzi. Sceny są tak okrojone, niektóre wątki tak niewyjaśnione, że nie sposób się nie pogubić. Natomiast jeśli ktoś bardzo dobrze zna treść, tym bardziej może czuć rozczarowanie, gdyż ma porównanie i w mojej ocenie zdecydowana wygrana należy do książki. Z rozmów, które przeprowadziłam na ten temat wynika, że bardzo dużo osób powiela moje zdanie.
A Wy co myślicie? Byliście, jakie wrażenia?




13 komentarzy:

  1. Świetny post, mam podobne odczucia po tym filmie ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też słyszałam,że ten film jest do kitu,o wiele gorszy niż książka ;)

    Mój blog-klik<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ani książki nie czytałam ani filmu nie oglądałam i jakoś mi się do nich nie spieszy ;)
    Poklikasz w linki w tym poście?
    http://stylkoo.blogspot.com/2015/02/wishlist-from-choiescom.html
    Odwdzięczam się obserwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam sporo negatywny komentarzy o tym filmie, ja nie byłam niestety lub stety w kinie na tym filmie. wolę poczekać aż będzie w internecie, ale nie wiem czy go obejrze.

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również czytałam całą trylogię. Moim skromnym zdaniem nie ważne jaka jest książka to i tak jej odzwierciedlanie w kinie jest gorsze. Owszem jeżeli chodzi o Greya to jestem rozczarowana bo na filmie ich świat był wyuzdany, wiele "romantyczniejszych" scen urwano. Koniec był inny - trochę ale jednak. A cóż aktorzy też troszkę niedopasowani. Ale jak mają pokazać całą książkę przez 2h? Nie da rady, dlatego wykroili ich zdaniem te mniej ważne sceny. A po 2 jest nas ponad 7 miliardów na ziemi i każdemu się nie dogodzi. Aczkolwiek ja nie żałuję ,że poszłam na film i uważam ,że każdy powinien go obejrzeć i przeczytać książkę.

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam, Ada :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się Twój kolor włosków ;))
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia super stylizacja
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No i słusznie opisałaś i cieszę się że mówisz prawdę tak ma być Karola ! :)
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz:)

    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny sweterek ♥
    zapraszam do mnie ---> eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja pozdrawiam :)
    viaafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsza <3 świetny blog :3

    http://weerrczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń