niedziela, 15 lutego 2015

Fifty shades of Grey

Heej.
Wszędzie aż huczy zarówno o książce, jak i o filmie: Pięćdziesiąt twarzy Greya. Książka znana jest wszystkim jako zwykły erotyk, który opisuje relacje i stosunki seksualne między studentką Anastasią Steele, a biznesmenem Christianem Greyem. Czy ma jednak jakieś głębsze przesłanie? Christian to mężczyzna o wielu obliczach, jest na przemian troskliwy, opiekuńczy, romantyczny, ciepły i oszalały z kontroli, zimny, tajemniczy. Pragnie innych, a nie dopuszcza ich do siebie. Nie wchodzi w związki, lecz w umowy na zasadach pan-uległa. Powodem tego jest jego mroczna przeszłość, której nikomu nie chce ujawnić. Anastasia natomiast chce ciągle odkrywać Greya i zgłębiać tajemnice jego przeszłości, a co najważniejsze: nauczyć go kochać. Każdy z nas ma różne cechy charakteru, te lepsze i te gorsze oraz swoją historię. Nie wszystko chcemy ukazywać innym. Inni za to mogą chcieć nas zmieniać, pomagać nam. Ludzie spotykani na naszej drodze wpływają na nasze życie, bądź nie. Zależy to też od naszego dystansu do nich. Panna Steele ostatecznie jakoś wpływa na otwartość swojego "partnera". Tak samo jak my, gdy spotykamy odpowiednią osobę otwieramy się przed nią i dzielimy z nią życie.
To kwestia książki. Jak będzie z filmem? Warto sprawdzić. Mój chłopak kupił dwa bilety na 50 twarzy Greya i niedzielny wieczór spędzimy w kinie. A Wy wybieracie się?



8 komentarzy:

  1. strasznie dużo słyszałam o tej książce, ale jej nie czytałam. Mam nadzieję że opiszesz swoje wrażenia po obejrzanym filmie. Miłego wieczoru życzę. Zajrzysz, skomentujesz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam na filmie wczoraj i mam mieszane odczucia ;)
    świetny post :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki nie czytałam, a na film też raczej się nie wybiorę. Czekam na Twoją recenzję ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wcześniej o książce nie słyszałam. Koleżanki tylko opowiadały mi o filmie,który podobno okazał się kiczem ;)

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamierzam iść na to do kina :) Fajny post !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym poszła do kina na to , ale inni mi nie polecają .
    obserwuję , katie-about-katie.blogspot.com , wpadniesz ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka dużo lepsza, jednak film też da się obejrzeć. Czytam 2 część ale jakoś mało czasu mam i nie mogę jej skończyć. Może do filmu mi się uda :)
    http://aalexz-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia i zapraszam do siebie http://moreinspires.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń