czwartek, 22 stycznia 2015

Liebster Blog Award

Hej.
Zostałam nominowana do LBA przez: http://bell-ss.blogspot.com 

O co w tym chodzi? 
"Nominacja do LBA jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "Dobrze wykonaną robotę".  Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów (informujesz ich o tym) i zadajesz 11 pytań. Nie możesz nominować osób, które cię nominowały. Trzeba powiadomić nominowane osoby o tym wydarzeniu, podając link do swojego bloga"

Muszę przyznać, że dosyć "niechętnie" piszę ten post. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Na setkach blogów pojawia się on z praktycznie identycznymi odpowiedziami. Jednak wszystko ma dwie strony. Jestem tu nowa, pytania pozwolą wam lepiej mnie poznać.
Mimo wszystko dziękuję za nominację, ponieważ otrzymywana jest za "dobrze wykonaną robotę".


1. Czy jest piosenka jaką słuchasz w kółko?
Tak, jest taka. 
Kamil Bednarek- chwile jak te
Sama jestem zadziwiona, że to akurat ta, ale ktoś mnie tak nią "zaraził", że od razu przywołuje miłe wspomnienia.

2. Czy podoba ci się twój blog?
Nie lubię oceniać siebie i swojej pracy, ale jeśli mam być szczera to sam wygląd bloga jest prosty, lecz według mnie coś w nim jest. Jak na początkującą blogerkę jest całkiem niezły. Zdarzy mi się zajrzeć do kogoś, od kogo od razu chcę wyjść. Masa różnych gadżetów, aż za dużo. A posty? Staram się o to, żeby były jak najlepsze. 

3. Ulubiony film?
Szczerze nie oglądam filmów, seriali, w ogóle telewizji, ale jeśli mam wybrać z tego co już widziałam to now is good, trzy metry nad niebem, tylko mnie kochaj i kilka dobrych horrorów.

4. Jak określiłabyś swój charakter?
Wydaje mi się, że jest ciężki. Czasami sama nie wiem, czego chcę. Wszystko tysiące razy analizuję (oczywiście nie zawsze, potrzebne są też spontaniczne decyzje). 

5. Jaki masz styl ubierania?
Stylu ubierania nie mam. Wiem, że przez ostatni rok bardzo się zmieniło to, co wybieram. Rok temu można było mnie zobaczyć głównie w bluzach i rurkach. Teraz na co dzień nadal wybieram jeansy, ale w miejsce bluz weszły koszule, sweterki.

6. Jesteś osobą optymistyczną, czy przeciwnie?
Od jakiegoś czasu jak najbardziej optymistyczną. Ludzie potrafią zmienić w nas naprawdę dużo.

7. Ile czasu prowadzisz bloga?
Niedługo, założyłam go w ostatnich dniach grudnia.

8. Wieczór czy poranek?
Zdecydowanie wieczór, wtedy wszystko jest takie inne, ciekawsze.

9. Ulubiony owoc?
Nie mam, lubię wszystkie owoce.

10. Masz jakieś lęki?
Kiedyś powiedziałabym, że moim lękiem są pająki. Jednak myśląc o tym w taki sposób: co może zrobić pająk? Nic. Co może zrobić człowiek? Dużo. To on wprowadza szczęście do naszego życia, ale również cierpienie. Mimo tego, nikt nie boi się ludzi, więc co strasznego jest w pająkach? Nic.


11. Wolisz robić zdjęcia czy być na nich?
Nie potrafię wybrać. Uwielbiam jedno i drugie.

Zastanowię się kogo nominować i zrobię to w następnym poście.


W pytaniach pojawił się temat zdjęć. W takim razie macie tutaj małą zapowiedź "sesji" z Wiktorią.



9 komentarzy:

  1. ciekawe odpowiedzi w niektórych mam takie same zdanie jak ty, np. też o wiele bardziej lubię wieczór. Zajrzysz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja się strasznie boję pająków i wiem że to może właśnie głupie, ale to się na pewno nie zmieni. Jak tylko zobaczę nawet najmniejszego to już wpadam w panikę...
    Co do tego Greya o którym pisałaś, mi pierwsza część właśnie poszła najszybciej! Z trzecią jest już dużo gorzej...
    Obserwuję kochana, buziaki
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No można troszke się coś dowiedzieć.
    Obserwuję licze na to samo....
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia! i ciekawe odpowiedzi też wolę wieczór ;)
    może wspólna obserwacja? :> http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :D
    Dzięki za komentarz :) Już obserwuję, teraz twoja kolej :D
    lovleyfalcon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi :)

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://nami-namiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny tag:)
    moze obserwacja za obserwacje?

    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia :*
    obserwujemy?:*

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń