niedziela, 18 stycznia 2015

Kolor wśród szarości.

Hej.
Wiem, że dosyć długo nie pojawiał się żaden post, ale to przez natłok obowiązków i różnych zajęć, lecz również zmian, które nastąpiły w moim życiu.
Chciałabym dziś rozwinąć temat, który delikatnie naruszyłam, w jednym z poprzednich postów, mianowicie szukanie szczęścia w małych, codziennych rzeczach.
Szkoła, nauka, obowiązki domowe, opieka nad młodszym rodzeństwem- jestem świadoma tego, że życie większości z nas wygląda tak podczas roku szkolnego, nieraz potrafi to przytłoczyć. Jednak często w tej codzienności nie dostrzegamy tego, co mogłoby nas cieszyć. Ze szkoły możemy wiele wynieść, nie tylko wiedzę, ale też m.in. przyjaźnie. wspomnienia. Pewnie w przyszłości będziemy mówić, że to był najlepszy czas w naszym życiu. Obowiązki domowe, okej, do tego może nas nie ciągnąć, lecz wystarczy myśl, że w jakiś sposób pomogło się rodzicom, bądź nawet spędziło czas inaczej niż przed komputerem, to już coś! Młodsze rodzeństwo? Wydaje mi się, że małe dzieci potrafią naprawdę dużo nauczyć, chociażby otworzenia się na piękno otaczającego świata, który akurat je cały czas cieszy. Przeżyjemy nasz ciężki tydzień i nagle długo wyczekiwany weekend.. Od czego zacząć? Chłopak, przyjaciółka czekają na mnie od poniedziałku, znajomi zapraszają na imprezę, a ja chciałam też  popracować nad sobą.. I CO TERAZ? Osobiście jestem zwolenniczką łączenia jak największej liczby opcji, przykładowo w sobotę zabrałam koleżanki na zdjęcia, po czym przyszłyśmy do mnie i rozmawiałyśmy, układając klocki z moim bratem. Co zyskałam? Spotkanie ze znajomymi, rozwijanie pasji, czas dla maluszka. Właśnie to cieszy mnie najbardziej, świadomość tego, że jedna czynność dobrze zorganizowana może dać wiele korzyści pod różnymi względami.
A Wy dostrzegacie drobne rzeczy czy raczej narzekacie na codzienność?




17 komentarzy:

  1. Post naprawdę fajnie napisany :) Zdjęcia również,ładna sceneria.Co ty na obserwację za obserwację?Oczywiście nie naciskam. http://kasialifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba lubię narzekać na codzienność. ;)
    Pytałaś o obserwację. Zacznij. ;)

    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia. Może wspólna obserwacja? Odpowiedź napisz na moim blogu. : )
    http://story-of-my-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja staram się cieszyć z każdej najmniejszej pierdółki ;)
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoła zajmuje większość naszego czasu :( Często nie mam czasu żeby posiedzieć np. z rodziną albo z przyjaciółmi bo muszę od razu po szkole się uczyć..
    Bardzo ładne zdjęcia i śliczny chłopczyk <3
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Też brakuje mi czasu nie wiem jak to wszystko ze sobą pogodzić :(


    Zostaje u ciebie na dłużej mam nadzieję, że ty u mnie też :) girllrauhl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne i ładne zdjęcia. U mnie na blogu pytałaś o wspólną obs. Jestem za i czekam na uczciwy rewanż. (jestem 13) http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytałaś o obserwację, ja już a ty? http://agi-aggi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety to się nazywa życie.
    Obserwuję jak proponowałaś, MAM NADZIEJE ŻE odwdzięczysz się
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia !!! Powodzenia :) (obserwuje)

    http://majka-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja staram się wykorzystywać dobrze swój czas i też znajduję go na zabawę z młodszym rodzeństwem (w moim przypadku siostrą) :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!!!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. That combo is just my style! Super chic and stylish! Love it!
    You look stunning honey!

    What about follow4follow? Would be sooo happy if we would stay in touch!
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyciągnął mnie tytuł posta, serio :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!
    Więcej informacji u mnie na blogu :)
    http://bell-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś bardzo ładna :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i poinformuj nas na blogu, a na 100% się odwdzięczymy :) http://it--makes-me-happy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nie mam rodzeństwa, a zgodzę się z Tobą, że od dzieci można się wiele nauczyć wbrew pozorom. Potrafią się cieszyć z drobnostek, ja chyba niestety zbyt często narzekam zamiast się cieszyć. Czas to zmienić..
    Podoba mi się twój blog.Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać u mnie :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń