sobota, 10 stycznia 2015

Kilka pomysłów na mały prezent.

Hej!
Pewnie każdy z Was zna te kilka dni, a nawet tygodni spędzonych na wymyślaniu prezentu czy to dla mamy, czy dla taty, dziadka, babci, koleżanki, chłopaka.. Z tym problemem spotkałam się ostatnio również ja. Moja przyjaciółka 13 stycznia obchodzi swoje 17 urodziny. Postanowiliśmy z grupką jej najlepszych znajomych zorganizować dla niej "imprezę niespodziankę", która odbędzie się dzisiaj. Oczywiście trzeba było wpaść na pomysł, co "materialnego" można jej podarować. Co roku w torebce prezentowej obok czegoś praktycznego musi znaleźć się coś śmiesznego, bądź coś bezpośrednio przypominającego o określonej osobie.
Dzisiaj rozpakowując podarunek będzie mogła zobaczyć kolczyki, otwieranego"iPhone'a"-kalkulator jako, że jest na profilu mat-hist i wiecznie psuje telefony, z czym wiąże się kolejny telefon z Księżniczek, bo nazywamy ją Księżniczką, kilka drobnych rzeczy z podpisami jak np. pieniądze-podpisane: na rozmnożenie, tabletka- na ból, cukierek- na osłodę, świeczka- na romantyczne wieczory oraz płytę z wszystkimi piosenkami, które kiedykolwiek nam wysłała w okładce z zdjęciem jej i "zespołu", ponieważ uwielbia muzykę. Może sam prezent nie zachwyca, ale jest to taka nasza "tradycja".



Oprócz tego z przyjemnością mogę powiedzieć, że od dziś zdjęcia będą dużo lepszej jakości, ponieważ w moim posiadaniu znalazł się Nikon D3200.




17 komentarzy:

  1. super pomysł na prezent:)

    kochana, chcialam Cie zaobserwowac a nie mam jak, bo nie masz ramki z obserwatorami :( dodaj ją :*
    http://similarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi wychodzi wymyślanie prezentów,najlepiej żeby było w nie włożone serce.
    Miłej imprezy ! <3
    Lifeyourdream-olablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam taki aparat :)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na uroczy prezent :) Mam nadzieję, że przyjaciółce się spodobał :)

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo śliczne zdjęcia! masz cudowną urodę, a zdjęcia są cudownie zrobione!
    ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie ♥
    zapraszam do siebie KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysły świetne :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na prezent, ja zawsze mam problem z wymyślaniem prezentów
    crazyy-mee.blogger.com może wpadniesz? Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo super ze dostalas nowy aparat :) zycze zebys sie rozwijala :)
    Mój blog, klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na prezent mieliście ;)
    Śliczne zdjęcia!
    Pisałaś o wspólną obserwację-czekam na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne pomysły na prezent ! :)
    Obserwuję, czekam na rewanż :)

    http://ispassionforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł na prezent ! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://by-joaannaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. imprezy niespodzianki są super :) ja lubię je organizować :)
    może wspólna obserwacja ?;> ja już i czekam na Ciebie :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. NIe boisz się, że ona to przeczyta? Fajne pomysły na prezenty :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nikt z mojej miejscowości nie ma dostępu do mojego bloga ;)

      Usuń
  14. Świetny pomysł na prezent :D

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł! Myślę,że przyjaciółka napewno będzie zadowolona :)

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń