poniedziałek, 29 grudnia 2014

Z końcem roku coś nowego.

Hej.
Zacznijmy od "formalności". Jestem Karolina, mam 16 lat. Interesuję się modą (jednak bardziej według swoich upodobań niż tego, co pokazują na wybiegach) i fotografią (lecz amatorsko). Uwielbiam dekorować wnętrza, ciągle szukam jakichś nowych, nawet najmniejszych szczególików do swojego pokoju. Bardzo lubię też tańczyć i śpiewać, ale jako, że chcę coś zrobić dla muzyki, nigdy publicznie. Kocham spędzać czas z ludźmi, rozmawiać o ich problemach. Jestem raczej otwartą osobą. Już przez długi okres chciałam założyć bloga, ale nie mogłam się do tego zabrać, bo ciągle się blokowałam, m.in. tym, że nie będę wiedziała o czym pisać, żeby to było ciekawe czy też, żeby do kogokolwiek dotrzeć. Jednak w końcu się przełamałam, w czym pomogło mi trafienie na bloga prowadzonego przez dziewczynę, która bierze udział w  tym samym konkursie, co ja. Nie zamierzam określać tematyki, nie chcę cały czas pisać np. o zwierzętach (choć nigdy nie podjęłabym się takiego tematu), bo to jak dla mnie zbyt monotonne i mało przy tym dawałabym z siebie. Najczęściej będą się tu pojawiały wydarzenia z mojego życia, bądź też własne przemyślenia. Jedną z przeszkód będzie mała dyspozycyjność w ciągu tygodni szkolnych ze względu na naprawdę duży nakład nauki, więc posty o ile będą się pojawiały w dniach "roboczych", o co będę się bardzo starała, to zapewne o późnej porze. Ale może tyle o zastrzeżeniach, wróćmy do zainteresowań. Lubię czytać, ale tylko jeśli książka wciągnie mnie od pierwszych stron. W przeciwnym razie nigdy więcej jej już nie otworzę. Spędzanie czasu z dziećmi- to też mnie "kręci". To takie kochane jak maluch uśmiecha się na twój widok, albo zwyczajnie Cię przytula i szczególnie zwracam na to uwagę z tego powodu, że mam dwóch młodszych braci, do których jestem silnie przywiązana.
Nie chcę nikogo zanudzać, wydaje mi się, że jak na jeden post wystarczy pisania o sobie. Mam nadzieję, że będziecie tu zaglądać, a teraz życzę wszystkim dobrej nocy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz